LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

23 August 2008

kawan


HOHOHO... rasa nak tengok cerita sepi. bila lah rumate ku yang kepoh ni nak balik.. ha bercerita tentang rumate ku. dia seorg yang ceria. sangat2 ceria. siapa yang kat sebelah dia pun akan jadi ceria mcm dia gak.. dah 3 tahun kami jadi kawan sejati kat UUM ni. namanya deborah. kemana ada aku, d situ mesti ada dia. kami tak dapat di pisahkan. mmg dah kenal perangai dia. dia pun tau perangai sebenar aku. tanya je apa2 soalan kat dia pasal aku mesti dia jawap ngan baik punya lah. ni 5 hari dia balik kuching,swk. aku jadi senyap. emmm...kat poli dulu aku ada kawan sejati gak.. erna namany.. cun giler minah tu.. huhhu.. sama lah..kemana2 je berdua. emmm...kemana2 je aku pergi,mesti ada kwn sejati d sebelahku. kawan sejati ku d kampuang lak, dewi namany. aku kawan ngan dia dari sekolah rendah dah. sampai lah kami masuk U yg sama.. mmg rapat sanggat2. mcm adik beradik..kalau org jumpa pun ingat adik n kakak.. tampa diorg bertiga ni, siapa lah aku. rasa2 ny aku tak sanggup khilangan diorg. merekalah teman ketawa n menagis ku.

No comments: