LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

28 October 2008

demam ahhhh...

Benci ny bila demam dah melanda. ditambah pulak ngan batuk. lambat lagi lah nak baik. dah seminggu aku demam. sebab apa? huhuhuhu...majlis konvoksyen uum ke 21 sidang kedua berlangsung pada 18-20 okt 2008. penat sangat coz jadi pegawai penyambut tetamu. hari petama lah terasa penat. hari kedua kaki nak jalan pun mcm org tua yang tak larat. sampai nak sembahyang pun,sembahyang duduk. sampai tu sekali. habis je 20hb tu esoknya demam terus. duduk je kat opis. nak makan pun tak de selera. bukan aku seorg je yang demam rupanya. rumet aku pun. emm..tak pernah keja penat sangat.
pengalaman berharga gak coz handle ibu bapa yang masuk dewan tuk nengok anak2 diorg konvo. rasa sebak,gembira,terharu ngan ibu bapa. tampa diorg anak mereka tak akan sampai ketahap tu. syabas kepada ibu bapa yang cemerlang mendidik anak mereka.. aku? aku tahun depan bulan mac baru konvo. tak sabar rasanya menjejakkan kaki naik ke dewan muhazam syah. nak hadiahkan mak sejambak bunga n bapak satu kucupan sayang dari seorg anak hadiah tanda terima kasih kerana menjadikan aku n adik2 aku yang lain cinta kepada pelajaran n Allah yang satu. tahniah kepada mereka. terima kasih yang tak terhingga. hanya Allah s.w.t yang tahu pegorbanan mereka selama ini mendidik kami tampa mengeluh sakitnya mencari duit. mereka idola ku... Semoga Allah s.w.t sentiasa bersama mereka n melindungi mereka.

1 comment:

deejayz said...

wahhh..demam ekk.sian kat ko ekk...xper la skrg da shat kan hehehehe....mkin ceria jer sjak dpt berckap ngan abg arif heheheheh...xpe 2 mingu lagi blik la dia tuu..pasni bergayut cam monyet la korang dua ekk hehehehe...