LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

29 October 2008

lalat oh lalat !!!!

Banyak perkara yang berlaku hari ni..tapi yang paling sedih sekali n yg aku tak dapat terima makan petang ku. Macam biasalah setiap petang aku, deb(rumate), mas n gda akan ge beli makanan kat cafe. n makanan fvrot ktorg ialah keay teow tomyam. memang sedap lah. hampirkan tiap2 hari order benda yang sama. ok, di pendekkan cerita..aku n gda makan tomyam dulu..deb kemudian. lepas aku dah nak hampir2 habis makan tu deb baru nak makan. rupa2 ny dalam keay teow deb tu ada lalat. apa lagi aku stop lah makan.. 2 ekor pulak tu. aku ni pantang kalau makanan ada benda2 yang tak sepatutny ada...tetapi ada kat makanan tu. aku leh menagis coz aku mmg anti ngan lalat. n sangat geli. taubat lah tak nak pergi dah cafe tu... n lepas ni kalau nak makan pun kenalah tengok2 dulu dapur diorg macam mana kan. :-(

No comments: