LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

18 August 2009

I MisS My BlOg

aLoP.. i miss my blog vary much... mula hari ni aku start tulis balik.. now aku kat limbang. dah 2 minggu kat kampung after tranfer. aku mendaftar balik d SK Melayu Pusat tuk mengajar pendidikan khas pemulihan pada 3 Ogos 2009 (my tunang birthday).
banyak tul dugaan mengajar budak2 istimewa. mereka memang istimewa dan memerlukan perhatian yang lebih dari murid2 normal.. sebelum ni,aku tak tahu benda ni wujud. mungkin kalau wujud pun aku hanya akan pandang sipi2 mata saja. rupa2nya kewujudannya sangat istimewa dan mulia d cc ALLAH s.w.t.
bagi ku bukan gaji besar yang dikejar atau pujian yang hebat yang hendak didengar apabila berjaya mendidik murid sehingga berjaya. tetapi pahala dan kedudukan yang mulia di cc ALLAH serta kelemahan diri yang dicari. pengertian yang sangat mendalam. WASSALAM...

No comments: