LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

06 July 2009

Mencintai Mu adaLah BahaGia Untuk Ku

Tunang aku dah balik. Hehhehehhe.. 26hb Jun hari tu.. tak jumpa lagi pun.. bukan apa..sama2 busy lagi.. minggu depan baru dapat jumpa. Masalah jarak gak…coz aku d miri dia kat sundar. Emmm…dugaan tul.. sepanjang aku berkawan ngan dia berapa kali je lah dapat jumpa dalam setahun tu. Terseksa tul hidup berjauhan ni. Hope after kawin tak. Aku kadang2 buat tak endah je kerja dia…kesian gak,kadang2 aku paksa dia balik. Sedangkan dia tak dapat nak balik lagi. Emm…nil ah adat kalau bercinta ngan orang kapal. Dalam setahun 8 bulan di laut, just 4 bulan d darat. Siapa2 yang senasib ngan aku tu, tabahkan lah diri n kuatkan semangat mengharungi hidup berjauhan. Apa yang penting? KESETIAN.

2 comments:

Saiff Ghani said...

bencinyer aku dngar prkataan kawinnnnnnnnnnnnnn....

LeA LyaNNa said...

siap manusia yang hidup akan ada pasangan masing-masing yang dah di tentukan oleh ALLAH s.w.t... so dah sampai jodoh aku, aku kawin lah wei...