LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

13 April 2009

Allah Maha Besar

Liat nya aku nak ge mandi.. kalau dok sorang2 kat rumah ni lah gayanya..
semua kerja mesti lambat nak di buat.

sebenarnya banyak kerja tak wat lagi ni. emm..kalau fikir2kan sebenarnya banyak masa yang terbuang. semenjak kerja ni aku jadi seorang yang sangat sukakan tido.. hobi tu bertapak dah dalam diri ku ini.. mcm mana lah aku nak kikis ek.

18 April ni ujian mTest tuk DPLI lak.. hope rezeki ada lah.. nak dapatkan gaji yang mamtop ckit. KPLI hari tu pun main hentam coz bergegas nak ge Konvo. kuatkan semangat je lah hari tu. bukan apa,rezeki ada d mana2. hope dapat. takut sebenarnya menghadapi masa hadapan.. takut aku tak mampu nak buat. tapi kalau benda yang aku minat, aku mesti akan suka tuk buat. k,lah tunggu lah keputusan DPLI n KPLI beberapa bulan dari sekarang. Amin mudahan rezeki ku di perluaskan dan di permudahkan. Amin.

1 comment:

Saiff Ghani said...

gud luck beb utk exam nnti...aku doakn ko berjaya dunia & akhirat..jgn jd mcm aku ni k...
frenz 4 ever