LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

12 April 2009

My Engagement and Konvocation Day



WAAAAAA....bukan apa, aku tak rancang pun bertunang tu tul2. n tak sangka lak menjadi. ingat nak lambat lagi..




ok, tarikh tunang 21 March 2009 n tarikh merisik 2 minggu sebelum tu 7 march 2009. dan seminggu selepas bertunang tu my konvocation 28 March 2009. banyak benda yang berlaku. memang bulan 3 adalah bulan yang sangat bermakna kepada ku. n tak sangka lak bulan ni penuh pengertian. so genaplah aku n my mr.right 3 tahun couple n jadi status tunang aku pegang.




dah bergelar graduan ni aku busy mencari kerja. wah...banyak offer aku terima n banyak gak yang terpaksa di tolak. kekangan jarak n kewangan. macam mana pun aku tak akan putus asa mencari kerja. selagi tak dapat selagi tu aku tak akan berhenti.




adios...

1 comment:

Saiff Ghani said...

tahniah lia...hope mu temui kebahagiaan dgn si dia..aku sntiasa doakan agar jodoh mu pnjang...amin..