LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

06 July 2009

Macam mana aku dapat ONLINE ni?

Network card aku problem.. dah 3 minggu aku kat cni mengajar..selama tu lah aku tak dapat online… baru aku teringat kat kat KFC seluruh Malaysia ni ada tenet. So, balik dari sek aku kena naik van dulu ke pasarraya terbesar di Miri ni. Boleaverd.. so sekarang aku tengah duk kat SugerBun sebelah KFC sambil makan aku online.. kadang2 berjam2 aku duk cni. Kalau aku balik rumah pun tak de benda leh aku wat. So baik aku online cari maklumat yang berpatutan n sambil mengUpdate blog aku ni.. lama benar dah aku tinggalkan.. hampir lupa password dah aku.. tu baru 3 minggu.. belum setahun lagi. huhhuhuuhuhu

4 comments:

Saiff Ghani said...

hantu ko...dh update blog tx bgtau...aku ingt ko dh tx nk update dh...mmg hntu puaka ko ni...huhuhuu

SuZeN's said...

huhu..Saif...Saif....Sesuka ati ko panggil lea hantu puaka...Ko pe plak....Huh...
Lea....Bila lagi nak update blog ni....

LeA LyaNNa said...

kurang asam ko toyol(saif)...dah aku busy nak pengsan..sabar je lah aku... ni aku kat kampung baru lah senang hati aku ni ckit duk ngan family...

LeA LyaNNa said...

maksu... thanks kerana balik2 ko ingatkan aku update aku punya blog... boring gak wei..kalau tak de cerita.. ni aku nak cerita banyak ni... hahahahaa...tunggu..