LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

06 July 2009

My Cousin Wadding 6-7 Jun 2009

Lepas balik dari KL terus tak de rehat.. kazan aku lak kawin. Kazan sebelah mak n ayah. Dua2 ada.. just dapat ge satu pihak. best gak mengalaman kerja-kerja kenduri ni. Kita jadi rapat n kenal ngan orang-orang yang kita lum kenal lagi. Ni aku ada letak pic2 kawin kazan aku tu. Yang paling best ny.. bergambar beramai2 semua kazan2 berkumpul. Best giler…..rasa wujud perpaduan n kerjsama diantara kami. Tapi memang penat lah.. aku tak tido pun malam sabtu tu… sampai kepagi wat kerja2 kenduri.. dengan badan penatnya.. pagi ahad tu time kazan aku naik kawin aku dah lemah.. memang terasa nak tido n sakit-sakit satu badan. Petang tu aku tido lah..memang penat lah..tapi puas hati.. dapat tolong diorang. Agak-agaknya lepas ni siapa lak ek..

No comments: