LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

03 May 2009

"GhoSt"

Cerita melayu drama paling best yang pernah aku nengok. "GhosT" setiap pukul 10.30 malam hari Ahad. Dulu aku tak perasan pun kewujudan dia. sekarang dah season 2. tu pun aku tahu secara mesteri. ada orang hantar sms kat aku. aku mmg tak tahu siapa dia tu. dia send cakap dia tak nak terlepas memonton cerita "GhosT" ni sebab tu dia still kat opis. aku reply balik tanya siapa dia,dia tak balas. sakit ny hati aku. aku pun angap dia org misteri, semisteri cerita "GhosT" season 2 ni. siapa tak tenggok first season tak yah lah nak nengok yang secound.
Sekarang ni aku tengah nengok sambil tulis blog. mmg sayang gler nak terlepas setiap babak cerita ni. Jum guy, kita saksikan beramai-ramai cerita ni.. daaaaaaaaa......n good nite tuk hari ni.

No comments: