LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

02 May 2009

mIMpi UlAr

XXXXXX.....aku baru je terjaga dari tido petang. kan aku suka tido petang. nak dijadikan cerita, aku sejak kebelakangan ni kalau mimpi mesti betul..n aku mesti akan mentafsikan sendiri dalam kehidupan seharian ku. sebelum KPLI keluar aku mimpi aku tengah access ternet. n memag dalam skrin tu tertera "Maaf anda gagal menduduki temuduga KPLI". dan ternyata ia betul n berlaku. kalau aku bermimpi aku akan berusaha mengigati mimpi yang aku alami.
mimpi aku petang ni dasyat. menakutkan aku je. bisalah mimpi. k,mimpi aku aku berada di sebuah kawasan persekolahan. dihadapan bangunan bilik guru tu ada kolam..tapi tertutup dengan kayu. satu hari tu,bila kayu tersingkap aku boleh nampak ada ular sawa oren dalam kolam tu. tapi aku wat diam tak bagi tahu sesiapa. dan permukaan prigi tu tertutup balik leh kayu. k seterusnya..selang beberapa ketika,ular tu keluar dan makan orang.. aku pun apa lagi takut lah n lari. then,aku saembunyi dalam bagunan guru tu.. ular tu makan budak. bila aku lari je dari tempat sembunyi aku, dia terus terkam...bukan main besar ular sawa tu...tapi aku selamat coz aku pijak2 je ular tu.. tapi sayang tak mati... then aku larikan diri..tapi dia kejar. yang lawaknya ular tu siap tanya lagi ngan ayah aku, kat mana aku sembunyi.. berkejar2 sekeliling bangunan tu je sebenarnya. mungkin dia nak balas dendam kat aku coz cederakan dia. tapi dia jumpa org tak makan pulak after tu..dia kejar aku je..mana akt tak takut. asyek berkejar2 je... then sampailah aku terjaga. lemah terus badan aku after terjaga.
apa maksud mimpi tu? ahhhhhhhhhhhhahaahhaha...HELP. naik bulu roma aku sambil taip blog ni. lalu aku terfikir ular sawa yang pernah di jumpai di sungai sarawak time banjir baru2 ni. menakutkan.... ular tu mmg besar. tapi just di dalam video HP je... ular tu kat mana skrg? wei...tolong. jangan kerana mimpi hidup aku ketakutan.

1 comment:

Saiff Ghani said...

perlu ke percaya dgn mimpi???
mgarut lagi karut...huh..!!