LiYa ProFiLe

My photo
LiMBaNg, SaRaWak, Malaysia
S.M.i.l.E

02 May 2009

"MaK aKu DaH sTart CriTa BaJu PeGanTiN"

Alamak...
mak aku dah tercari-cari warna tuk baju naik kawin..
menakutkan. Adakah mimpi ular akan menjadi satu perhubungan.
alamak...aku pening memikirkan apa org tua aku fikir. dia nak cepat ke apa?
tapi kat rumah ni aku dan adik ku yang bertunang. yang pasti aku tak sedia lagi..
tak kan mak n ayah aku rancang sesuatu yang kami tak tahu. jangan menakutakn aku.
aku tak kerja tetap lagi ni. mana nak cari duit wat masa ni. aku tahu lah diorg ada duit. aku yang nak meneruskan hidup after kawin mcm mana?
Aghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

2 comments:

SuZeN's said...

lea....ko dah nak kawen ke..?Janganla cepat sgt..nnt aku xde duit nak gi sana...aku dh ckp kat ko..duit aku x cukup ko kene sponsor nt....

Saiff Ghani said...

jelesnyer....................